La Tribu Van Meerbeeck

Matthias bientôt 3 ans, cherchez la touche verte, où trouvez-le à rassembler des petits trésors et les mettre dans ses poches ;
William, bientôt 3 ans aussi - étonnant non? -, vous le reconnaîtrez à une touche bleue - blue bill - il saute et court partout! ;
Amélie, la seule vraie princesse de la tribu, curieuse, délicate et une vraie actrice de théâtre en rose ou lila!

29/01/2008

Genieten genieten

En zo geschiedde ... Ongeveer 6uur zat er tussen de beslissing om een ticket te kopen en mijn aankomst op de luchthaven! Mijn vliegtuigje vertrok netjes om 4u s ochtends en landde 12u later in Madrid en nog eens enkele uurtjes later in Barcelona, waar het mijn beurt was voor een verrassing: Pierre wachtte me op! Heb dan 2 nachtjes geslapen (t is te zeggen dat ik met de kleine jetlag toch zel moeilijk in slaap viel .. tot vreugde van Pierre die mijn hele verhalen moest aanhoren terwijl hij al bijna lag te snurken)

Vrijdagavond zijn we dan naar België gevlogen voor een weekendje vollenbak vriendjes! Zaterdag ontbijt met Muriel en Antony in centrum Antwerpen, annex verrassinsbezoekje aan vrienden ginder, dan hup naar de tweede brunch voor de verjaardag van Annick Hagenaers (en oeps, besef nu dat ik em gisteren ben vergeten!), waarna we naar het scoutslokaal van de UPB zijn gegaan tegen het einde van de, hou u vast, allereerste bijeenkomst van het allerofficiële P&P huwelijkskoor! De sfeer leek er goed in te zittenm waardoor onze eerste doelstelling al goede slaagkansen lijkt te hebben: vrienden leuke momenten laten beleven, en ja, ondertussen ook wel beetje liedjes oefenen natuurlijk! Alvast bedankt aan alle stemmen en hulpjes! Degene die van ver komen, degene die hun werf even laten voor wat het is, zij die dochterlief bij Duc achterlaten of nog die hun waardevolle zaterdagnamiddag-ik-kan-eindelijk-naar-de-winkel-uurtjes opofferen enzomeer! Gracias guapos!


Daarna nog meer vriendjes samen op de "plan eens je zomervakantie" annex "test een nieuwe meeneem chinees uit" tot alweer de vroege uurtjes! En zondags toch wat familie bij Pierre, waaronder de grootouders die ondertussen terug zijn uit Argentinië en ook Pierres tweelingzus die naast de functie van koorleidster ook nog die van getuige heeft gekregen/aanvaard!
Maandag was voor Pierre "back to work" en dus voor ons beiden een pijnlijk vroege wekker en richting luchthaven! Waarna ik wat heb gebabbeld met mijn schoonmoeder, dan mijn grootmoeder heb bezocht, waarna het teatime was bij Caro met Vero! En s avonds tenslotte chinees alweer, maar eindelijk met mijn zussen/partners en ouders!
Niet dat het jullie allemaal in detail boeit, maar wij vonden het allesinds heel fijn om op zo korte tijd veel vrienden gezellig te hebben gezien en een paar belangrijke (start)momenten hebben mogen beleven!

De nabije toekomst brengt alweer heel wat over en weer vliegen met zich mee, ik zit nu in het hotel in Barcelona waar ik op Pierre wacht (na enigsinds neurotisch geshopt te hebben - mijn kleine schattige voet- en andere maten zijn niet zo simpel te vinden in Bs As ;-)), morgenochtend vlieg ik op Bs As en Pierre waarschijnlijk donderdagnacht, om "si Dios quiere", een volle DRIE dagen weekend te vieren in Bs As (en vieren zullen we: eindelijk een volledig weekend, een nieuwe echte? start en ook een mooie, leuke, spannende 9 jaar samen al onderweg!!)

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Je suis Абрам Александр un homme d'affaires qui a pu relancer son entreprise de bois d'œuvre mourante grâce à l'aide d'un prêteur envoyé par Dieu connu sous le nom de Benjamin Lee, le consultant en prêts du service de financement Le_Meridian. Suis résident à Iekaterinbourg Екатеринбург. Eh bien, essayez-vous de démarrer une entreprise, de régler votre dette, d'élargir votre entreprise actuelle, d'avoir besoin d'argent pour acheter des fournitures. Avez-vous eu des difficultés à obtenir une bonne facilité de crédit, je veux que vous sachiez que Le_Meridian Funding Service. Est le bon endroit pour résoudre tous vos problèmes financiers parce que je suis un témoignage vivant et je ne peux pas simplement garder cela pour moi lorsque d'autres recherchent un moyen d'être financièrement levé. Je veux que vous contactiez tous ce prêteur envoyé par Dieu en utilisant les détails indiqués dans d'autres pour participer à cette grande opportunité Courriel: lfdsloans@lemeridianfds.com / lfdsloans@outlook.com OU WhatsApp / Texte + 1-989-394-3740.