La Tribu Van Meerbeeck

Matthias bientôt 3 ans, cherchez la touche verte, où trouvez-le à rassembler des petits trésors et les mettre dans ses poches ;
William, bientôt 3 ans aussi - étonnant non? -, vous le reconnaîtrez à une touche bleue - blue bill - il saute et court partout! ;
Amélie, la seule vraie princesse de la tribu, curieuse, délicate et une vraie actrice de théâtre en rose ou lila!

02/02/2008

Back to Argentina !

Na een intermezzo van zo'n 3 weken weken waaronder twee WE's in België, is het eindelijk weer zo ver. Ik begin aan mijn laatste werkdag in Barcelona, om tegen 20h50 het vliegtuig richting Buenos Aires te nemen waar Pascale mij opwacht.

Zo ziet mijn werkdag er eigenlijk uit:

8h00: Wekker ... mmmh iets te vroeg ... elke dag heb ik een dilemma: ofwel sta ik op, en kan ik nog gaan ontbijten; ofwel blijf ik nog wat slapen en dan is het rushen om zonder ontbijt aan mijn dag te beginnen. Ik beslis om te blijven slapen.

8h45: Ik sta op, douche in, inpakken (gelukkig heb niet te veel bij me, daar alles nog in Argentinië is gebleven), check-out, en richting kantoor. Ik neem de tram daar mijn hotel toch zo'n 1,5 km ver is, en het is al over 9...

in de achtergrond: ons hotel.

Avenida diagonal / Selva de mar richting kantoor, in de verte ons vorig appartement.

14h - 15h: lunchtime! Zoals gewoonlijk als Pascale niet bij me is, koop ik een broodje en eet ik het op 't strand. Zoals jullie kunnen merken, is het ALTIJD mooi weer in Barcelona. Het strand is drie 'cuadras' ver het kantoor, zo'n 500m dus.

20h: na een drukke dag, met nog ultieme vergaderingen en tegenvoorstellen, is het eindelijk zo ver. Ik neem een laatste keer het typisch Barcelonees gerecht: Patatas braves con cerveza, op de luchthaven. Ik vlieg richting Madrid, waar ik een connectie heb rond 00h50 richting Buenos Aires
Richting Buenos Aires: zo'n 13 uren vliegen, gelukkig gaven ze 'the simpsons movie' als film ;-)
Geen online poker deze keer => aan iedereen vlieg TAM daar kan je interactief pokeren, schaken, etc met je mede-passagiers.
11h00 lokale tijd: Vanuit het vliegtuig zie ik ons appertement in BA, en Pascale die aan het zonnen is op ons dakterras :D
Voor een duidelijker zicht (maar zonder Pascale op het dak) kunnen jullie altijd mijn concurrent raadplegen:


Nog vlug een foto van ons adres. Als jullie in de buurt zijn, kom dan zeker maar even langs. Manu De Smedt kom al eind Februari, de zussen van Pascale midden maart, en we wachten nog op Gilles, Anne Laure, Muriel en Antony, maar ik moet eerst meer duidelijkheid hebben rond mijn vakanties ...


Eindelijk is het zo ver ! we zijn weer samen aan het ontbijt ! Hopelijk starten we nu voor goed met ons tweëen het Argentijns avontuur !

Aucun commentaire: